Klepni na koště a tak odhalíš malý klíček, který poté seber do inventáře. Poté klepni na šipku ve tvaru parkety na podlaze a tak přejdeš do místnosti se sedlem. Tam klepni na malý klíč ve svém inventáři, pak klepni na purpurovou bedýnku vlevo nahoře, tak ji otevřeš. Klepni na instrukce na listině, seber je do inventáře, kde si ji můžeš prohlédnout a přečíst. Klepni na pár černé jezdecké obuvi dole vpravo na obrazovce, tak odhalíš první starou rezavou podkovu, seber ji do inventáře. Sebereš červené jablíčko, poté otevři obě půlky dveří před tebou a tak se ocitneš před pecí. Zde seber štípací kleště, poté klepni třikrát po sobě na bedýnku se dvěma koťaty, tak ji posuneš a objeví se ti kladivo, i to seber do inventáře. Klepni na panel vpravo nahoře na peci, tak odhalíš instrukce na používání pece, dobře si je prohlédni. Vrať se od pece zpět do místnosti se sedly a přes ni přejdi do krmící místnosti. Seber do inventáře zelené jablíčko, klikni několikrát po sobě na slepici a jakmile tato nadskočí, seber pod ní druhou podkovu. Seber mrkev a přejdi k vratům stodoly. Seber třetí, tedy poslední rezavou podkovu, poté se vrať nazpět k peci. Stoupni si před pec, klepni na kliku od dvířek, tak pec otevřeš. Seber z inventáře starou podkovu a vlož ji do pece, pec uzavři. Červeným tlačítkem na peci tuto zprovozni, nyní posunuj páčku regulátoru teploty na I, zpět na O, poté na 2 a zpět na nulu, pak pec vypni. Otevři pec, musí se ti objevit rozžhavená podkova, kleštěmi z inventáře ji z pece vyndej a polož na kovadlinu. Na ni teď použij kladivo z inventáře, tak ji automaticky vykuješ do bíla. Totéž potom udělej i se zbývajícími dvěma rezavými podkovami, postup regulace je jiný, postupuj tedy podle prohlédnuté nápovědy. Pokud máš již tři bílé podkovy ve tvém inventáři, pec opusť a vrať se před vrata stodoly. Nyní musíš vložit všechny tři vykované podkovy do drážek kolem vrat, jedna je již vložená do drážky dole vlevo, proveď zkusmo, každá má svoje přesné místo k vložení. Schémátko pro jejich správné přetočení si můžeš znovu prohlédnout kliknutím na panel vpravo nahoře na peci, pokud nevíš i tak, jak na to, tak čti dále. Horní levá podkova musí směřovat otevřenou částí doprava, horní pravá pak otevřenou částí dolů. Spodní pravá podkova musí směřovat svojí otevřenou částí doleva, spodní levou podkovu ponechej v původní poloze. Pokud jste vše natočili správně, spustí se animace, po ní se dveře rozpadnou a přiletí k vám meteorit, který seber do inventáře, poté se vrať nazpět k peci. Známým způsobem pec otevři a vlož meteorit do ní, dvířka zavři. Zapni červeným tlačítkem pec a nastav ohřev na II, I, II a zpět na 0, poté pec vypni a otevři ji. Pomocí kleští vyndej z pece do červena rozžhavený meteorit a polož ho na kovadlinu, použij na něj kladivo, tak ho rozbiješ a z něj vypadne magický kámen, který sebereš do inventáře. Pomocí šipek v podlaze přejdi do stáje. Klepni na petlici na dveřích, tak dveře otevřeš, vstup dovnitř. Klepni na hlavu koně, tak si ho přiblížíš, poté mu dej sežrat červené jablíčko a hned nato i zelené. Odstup od koně a klepni na umyvadlo, dál klepni na horní část a tak do umyvadla napustíš vodu, poté do něj vlož magický kámen, v animaci koník vodu i s kamenem vypije a hned poté se promění v jednorožce, přibliž si ho a dej mu sežrat mrkev, jednorožci jak jistě víte i vy sami, kromě mrkve nic jiného nežerou, poté se vrať do krmící místnosti. Všimni si změny, která zde nastala, klepni na nově se objevivší se hvězdičku za oknem. Tato zapůsobí svým kouzlem tak, že vlétne do místnosti, odsune slepici a odkryje tak malou lopatku, kterou seber a ihned použij na pytel se zrním, ihned pomocí ní zrno z pytle nabere a vrať se zpět do stáje. Vstup do stáje ke koni, přibliž si žlab a nasyp do pravého z lopatky kosmické zrní, tak se spustí závěrečná animace, ve které se změní jednorožec v bájného Pegase a na křídlech odletí do nekonečného kosmického prostoru... KONEC